onsdag 9 juni 2010

MACK 8/6 med Babben Larsson

Det blev en härlig debut på MACK för veteranen Babben!
En vass och klockren föreställning som publiken verkligen gillade och ville inte låta henne gå av scenen (...som för övrigt fixats till inför besöket)
Även hennes imitation av skånska och beskrivningen av Turning Torso togs emot med värme ("vadå Turning Torso, den snurrar ju inte... den ser mer ut som Percy Nilssons DNA-spiral)

Fredrik T Olsson och Lars Magnusson var också kul, trots att jag kallade Lars (som är från Älmhult/IKEA-land) "han är för Standup-Sverige, vad Billy-hyllan är för IKEA
...en lite billigare variant, där det ibland fattas skruvar...

Jag gjorde även en intervju med Babben efteråt, där det bl.a kom fram att:
Babben vet inte exakt vad ett Gotländskt får kostar, men dom är dyra, så tipset är att skaffa två som sedan kan göra fler får....
(Och då vill jag slänga in en passus; dom 2 ska vara av olika kön...
jag bryr mig inte om vad RFSL tycker...)

Sedan avslöjar hon sina första sexuella erfarenheter från Gotland
...nej det var inte med ett får....

Hela intervjun kommer inom kort (ja inom en 3 dagars...månaders period i alla fall)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: