fredag 25 november 2011

Fredagsbloggen: I did it!

Denna vecka har varit minst sagt mastig.

Dels har det fortsatt hända dramatiska saker ute i den stora världen:
- Egypten har idag fått en ny premiärminister (78 bast!!!)
- Vladimir Antonov (förra Saab-spekulanten) har gripits, misstänkt för bedrägeri
- första vinterstormen "Berit" är på väg över Sverige

Men ännu viktigare:
Jag har fått göra det som jag länge drömt om
sjunga opera med en symfoniorkester!

Detta visserligen i kontexten att jag var konferencier till Lussikalen
och att jag joddlade samtidigt

Men trots allt:
fullsatt konserthus i Malmö,
full symfoniorkester
(inte full som i "hej lilla schnuttan schka vi danscha "
utan; komplett)
och så jag

I did it!

1 kommentar:

Janne Olsson sa...

Najs! Fast en Full (som i lilla schn..) orkester hade också varit skoj. Med joddel! Jess!