onsdag 7 november 2007

Aldrig får man vara nöjd!

Sitter på tåget.
Reser med SJ från Stockholm till Örebro.
Tåget stod inne på stationen ca 20 min innan det skulle avgå och personalen släppte in mig.
Just nu klass 1-biljetten kostade 341 kr. Min plats är framlänges och utrustad med bord. Internetkopplingen gratis. Kaffet likaså.
Stolen är komfortabel, medpassagerarna tysta. Det står tydliga skyltar om vart vi ska och hur dags man är där.
Vi kom iväg i tid.

Jag ger mig f-n på att SJ bara driver med mig!!!




Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

4 kommentarer:

stationsvärd sa...

jo, vi gör så ibland för att se hur folk reagerar. trevlig resa

Erik Ahrnbom sa...

fin insats hos babben! Man tackar!

Elin sa...

Håller med föregående talare! Roligast var det om att bryta benet på två ställen... *garv*

Erik Ahrnbom sa...

Dags för ett nytt inlägg snart?